Beraya Gaya Mamee

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Puasa semakin mencapai kemuncaknya, di saat malam - malam terakhir. Masing - masing dengan persiapan sama ada merebut malam lebih 1000 bulan atau kelengkapan rumah beserta kuih -muih dan ketupatnya. Raya bakal datang. Jadi, korang sudah ada aktiviti harian menjelang raya nanti ke?

Ada tak yang merancang membuat Rumah Terbuka atau cakap omputihnya 'Open House' semasa Raya Aidilfitri ini? Tentu seronok dan meriah pabila melihat sanak - saudara dan rakan - rakan berkumpul sambil menjamu mata.. eh, selera la.. Hendak tak korang, buat rumah terbuka, kemudian dipengerusikan oleh artis atau selebriti pujaan korang?


Sempena Hari Lebaran yang bakal menjelang, mee segera terbaik, Mamee akan memberikan anda peluang mengadakan Rumah Terbuka Hari Raya serta bakal dipengerusikan oleh Mila AF5, Hafiz AF7, Aril AF7 atau penyampai radio muzik terkini, ERA. Tentu lebih meriah, bukan?

Ikut 3 langkah mudah berikut:
1. Semak di www.rayagayamamee.com.my
2. Daftar dan kemudian daftar masuk
3. kemudian, cipta dan hantar E-Kad Hari Raya kepada keluarga, taulan serta orang tersayang.

Dan anda boleh memenangi Rumah Terbuka Hari Raya dengan menghantar E-Kad tersebut sebanyak mana yang boleh!!! Bukan itu sahaja, korang juga boleh dapat duit raya RM200 beb, setiap hari dari 7 hingga 18 September [esok daa...] jika pada hari itu korang penghantar e-kad terbanyak.

Hendak lagi duit raya RM300? Lepas korang hantar e-kad banyak - banyak, blogkan e-kad raya korang. Yang penting korang Nuffnanger. Yang belum daftar, cepat -cepat ke Nuffnang. Memang syok. Apa lagi, jangan tunggu lagi. Pergi sini untuk lebih lanjut. Raya Gaya Mamee...

Ini antara kad raya yang aku hantar kepada korang. 

Selamat Hari Aidilfitri. Maaf Zahir Batin kepada ibu, keluarga tersayang, rakan taulan, guru -guru, pensyarah serta semua pengunjung blog aku yang dikasihi...

Ulasan

  1. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BRO.. MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN JUGA..

    - Azizwan

    BalasPadam
  2. salam Aidil Fitri, Maaf zahir batin

    BalasPadam
  3. salam Aidil Fitri, Maaf zahir batin

    BalasPadam
  4. AZIZWAN: Slmt ari raye juge.. samela.. minx ampun n maaf

    denaihati: Salam Idulfitri... maaf zahir batin..

    BalasPadam

Catat Ulasan