RM500 untuk dimenangi!

Kini tiba aku menjawab soalan-soalan itu.
Soalan dari blog Denaihati seperti berikut, beserta jawapan dari aku.

1. Siapakah teman pertama blog ini [blog Denaihati - Yang Terbuku di Hati] di BlogRoll.
Jawapan aku: Zul's Blog
2. Apakah program Online Income yang no. 9 di Online Income.
Jawapan aku: BidVertiser
3. Senaraikan 3 blog berbahasa English yang di uruskan [oleh Denai Hati] seperti terdapat di About Me.
Jawapan aku: Semuanya Contest, Segalanya tentang Twitter dan GoKuat.

Berikut merupakan bukti-bukti lain bagi pemarkahan.
1. Soalan sudah dijawab
2. Twitter denaihati sudah diikut
3. Hebahan pertandingan melalui Twitter. Facebook pun ada, hehe
4. Sertai blogcatalog, mybloglog pun sudah daftar
5. Friend connect pun sudah
6. Affiliate? Belum lagi
7. Pautan blog denaihati sudah ada di blog ini, semak di sini
8. sertai theBlogFrog community pun sudah
9. Telah langgan suapan RSS, ada di pembaca Google
10. Perkara ini belum buat, akan dibuat sejurus selepas entri ini terbit
11. Komen.. berusaha sehingga tarikh akhir 5 Jun, hehe

Aku sudah menjawab soalan dari peraduan anjuran Denaihati. Anda belum? Jom sertai peraduan di blog Denaihati.

psst: Sama atau tidak jawapan kamu orang dengan aku? Hehehe..

Ulasan

  1. aku dah follow blogmu, follow balik di blogku ya!

    BalasPadam
  2. Mohan: Salam kenal kmbali. Ok2, nnti follow blog balik..

    denaihati: sama2..

    BalasPadam
  3. Honda: Salam kenal kembali... tq coz dropping by...

    BalasPadam
  4. bro kalau adsense kena suspend alih ke bidvertiser ni bahasa melayu pun ok...aku dah start dapat income juga melalui bidvertiser...nak join click je kat online income kat denaihati tu

    BalasPadam
  5. denaihati: oo.. boleh ke?ok2..tQ ats informasi 2 bro.. akn dicube.. thanx skali lg, hehe

    BalasPadam
  6. ini kontest nye entri eh..?
    try tgk..hoho

    BalasPadam
  7. zai: a'ah bro. ni jwpn ak utk kontest yg akn berakhir Jun ni, hehe.. masuk jgn x masuk...

    BalasPadam
  8. Azizwan: terime kasih bro.. tahniah kmbali sbb jd juara..

    BalasPadam

Catat Ulasan