Menjadi diriku

Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah, peperiksaan akhir semester tinggal 1 kertas lagi pada Isnin depan, 4 Mei. Selepas itu, pembentangan disertasi [thesis] dan viva pada hari Jumaatnya. Semoga kalian dan aku berjaya, yang mengambil 'bahagian'.

Di sini ingin berkongsi sebuah nasyid dari kumpulan edCoustic yang bertajuk Menjadi Diriku. Apabila mendengar lagu nasyid ini, rasa sangat dekat dengan aku. Alunan dan liriknya membuatkan aku bertambah tenang. Terasa sangat bersyukur menjadi diri ini. Jom layan nasyid, asyik indie saja.



MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com




Mari bernasyid dengan bantuan lirik di bawah, bagi yang tidak hafal [seperti aku, hehe]

Menjadi Diriku
Album : Masa Muda
Munsyid : EdCoustic

Tak seperti bintang di langit
Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

*)
Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku.......

Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki

Back to *)

Ulasan