Bukan hanya Tuan Guru

Anda kenal TG Nik Abdul Aziz bin Nik Mat.

Satu susuk yang tiada siapa pun rakyat Malaysia yang tidak sepatutnya tidak mengenalinya. Jika masih tidak kenal, rajin-rajinlah mengenali ulama' yang sentiasa dekat di hati setiap orang yang sentiasa mengelilingi beliau. Beliau bukan sahaja Tuan Guru [TG], ayahanda kepada kepada blogger Nik Abduh dan Nik Adli, penceramah hebat, imam atau Menteri Besar Kelantan. Beliau kini seorang blogger! Ya, blogger.

Blog beliau, Dari Sudut Perspektif: Blog Rasmi TGNA baru dilancarkan baru-baru ini pada 26 Mac 2009 di KB Mall dan sememangnya dinanti-nantikan kemunculannya oleh pengikut beliau. Blog TG baru sahaja bermukadimah dengan ucapan pelancarannya. Tidak rugi untuk membacanya, penuh isi dan pengajaran.



Apa yang menarik tentang blog TG ini adalah terdapat dalam dua tulisan, rumi dan jawi. Suatu kelainan yang ditampilkan dari blog yang sedia ada. Tentunya mereka yang gemar membaca jawi akan sentiasa berkunjung ke blog Dari Sudut Perspektif ini. Bolehlah mengasah jawi yang makin tumpul ini, huhu.

Apa yang menarik untuk dilihat nanti adalah pengunjung dan pembaca yang 'mampir' ke blog TG. Pastinya bakal menyaingi blog Che Det juga blog 1 Malaysia [blog siapa ini?] dan mungkin melebihi Tukar Tiub yang kini sudah cecah 2 juta, kah kah kah...

Namun apa yang penting pastinya pengisian dan peringatan yang diketengahkan dalam blog beliau. Saya ingin menumpang gembira di atas pelancaran blog TG Nik Abdul Aziz Nik Mat. Pastinya blog TG bakal menceriakan lagi medan maya di samping berdakwah!

Ulasan

  1. maybe blog tu akan lebih baik kalau ada rss feed & allow feedback.

    BalasPadam
  2. Benrauf: xde ye. xprasan pulk ak. tp yg penjuru ats sblh kanan 2 pe? komen pon xde.. huhu

    KNizam: betol 2 KNizam. x sabo nak tngu entri seterusnye.

    BalasPadam
  3. owh. tak perasan tadi. thanks.

    BalasPadam

Catat Ulasan