Peng'google'an d Ramadhan

Dgn nama Allah...

Alhamdulillah kite dh masuk hari ke4, so cmne ngn hari2 yg telah dilalui? ade baik? Capai sasaran pe yg telah divisi n misikan?

Kali nie nak ajak korang mengembara ke alam 'mayatronik' tanpa sempadan ni, walaupon di bulan penuh barakah nie. Ok, tanpa byk mulut [tp sntiase berpiQir] jom kite terjah sumber2 Nur dlm lingkungan jaringan maya nie.

Bg korang yang suke tercari2 kuliyyah agama jom kite ke Al- Muttaqin TV dlm bentuk video.
Nak kuliyyah dlm bentuk audio, ade.. jgn riso. Jom kite ke Kuliyah dot net, de kuliyyah dr Ust Azhar Idrus, Ust Al -Iraqi n mcm2 ada.. Korang xpueh lagi.. jom ke My Masjid utk dgr 'more' ceramah.

Utk yg suke stail blog, jom jengah Blog Hikmah. Byk info kat sane. Sape yg x kenal Saiful Islam. xkenal maka x cinta. hehe.. Blog Bicara Ad-Din gak leh dikunjungi sblm berbuka. Soleh[dot]net juge digalakkan.

Korang2 yg suke berforum n berkomuniti lg2 ttg hal2 agama n rohani rajin2la join Halaqah, tak pon Paksi - Ceria bersama Islam, tak pon yg paling populis laman komuniti I Luv Islam.

Sbnrnye byk cara nk dekatkan diri dgn Tuhan kan. Pantas, sofistikated n yg penting ianya di hujung jari, klik saja!

Orait, korang.. layan web n blog di atas sblm berbuka. Blog nie pon bes gak [cover hidung, hihi..], jom lepaQ. Hehe..