Aku antara pemenang RM500

Syukur ke hadrat Illahi sebab... berjaya memenangi dalam 1 pertandingan. Ini adalah pertama kali aku memenangi pertandingan yang aku masuk. Sebelum ini tiada rezeki, hehe...

 

Menang dapat RM500 kah?Tak adalah. Tajuk pertandingan saja RM500. Aku sekadar menduduki tempat ke-4 saja. Syukur kepada Allah. Tempat pertama dirampas oleh saudara Azizwan[dot]com, hehe.. Gurau saja, siapa lebih usaha dia akan dapat yang setimpal, bukan.. 

Untuk lihat keputusan penuh boleh ke blog DenaiHati. Hadiah yang akan aku dapat? RM50 + 1 pasang stokin wudhu' sponsor oleh Anisha Online Mall. Apa-apa pun tahniah kepada pemenag-pemenang lain. Semoga ikatan dan hubungan tidak berhenti setakat pertandingan ini tamat. Syabas kepada penganjur pertandingan, Saudara DenaiHati. Beliau juga sedang menganjurkan pertandigan baru, Contest Top Komentar untuk bulan Jun. Cepat sebelum terlambat. Tinggal beberapa hari lagi. Hehe.. Cepat.. cepat...

Ulasan

  1. Tahniah. Aku masih menunggu detail. Sila emailkan info nama, akaun bank dan alamat ke email yang ada kat posting pengumuman tu.

    BalasPadam
  2. hahaha.. tak bole blah bro ckp aku 'perampas'. anyway, tahniah sbb menang.. ada contest lg, bro join'lah.. siapa tahu contest yg seterusnya bro pulak yg menang 1st place :D

    BalasPadam
  3. tahniah bro.. hebat dah tu... bro azizwan memang mantap

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,
    mantooopppp...tahniah menang contest drpd denai hati.

    BalasPadam
  5. tahniah. rajin berusaha tentu berjaya...

    BalasPadam
  6. bro informasi bank sedang di tunggu ..minta email kan ya

    BalasPadam
  7. denaihati: trime kasih.. dh emel butir2 yg penting.. trime kasih skali lg ingtkan..

    Azizwan: hehe, jgn mrh bro.. gurau2 je.. Insya'Allah.. de mse kte betanding lg.. hoho.....

    zuls: trime kasih... betol 2.. hehe..

    fakhruddin: Waalaikumussalam.. trime kasih..

    cpj: stuju dgn bro..

    BalasPadam

Catat Ulasan