Upin, Ipin dan semua!!!

Hai... Saya Upin dan ini adik saya, Ipin, hai... Ini kisah kami berdua.
Upin: Eh, salahlah Ipin.
Ipin: Err? Ini kisah kami semua!!!
Semua: Yeay!!!

Ya, setelah muncul dengan animasi yang ditayangkan pada bulan Ramadhan, Upin & Ipin dan Upin & Ipin: Setahun Kemudian, kemudian Les Copaque muncul dengan filem animasi GENG: Pengembaraan Bermula [aku pun belum tonton lagi, huhu]. Kini, animasi bersiri Upin & Ipin kembali, pada kali ini. Upin & Ipin dan Kawan-Kawan.



Buat masa ini sudah ada 9 episod untuk siri kali ini. Animasi selama 7 hingga 10 minit ini aku tidak pasti sudah ditayangkan di TV9, Dekat Di Hati atau belum.
Kalau kamu semua belum tonton, jom muat turun di lawan sesawang rasmi Upin & Ipin. Boleh juga hendak muat turun kertas dinding, nada dering dan video pendek Upin & Ipin kegemaran anda semua.

Jarjit: Sudah tengok atau belum? 2, 3 kucing berlari.. err.. jangan lupa tonton kami. Selamat hari raya. [Entah apa-apa Jarjit ini.]

Ulasan

  1. Asyima: nape hermm je.. dh kmbali???

    hf: dh tgok dah. bagus2.. hehe

    BalasPadam
  2. aku tgk, my dad beli vcd jer huhuhu =)

    BalasPadam
  3. neo: oo. dh de jual dlm vcd ye. xtau pulk ak, hehehe

    BalasPadam
  4. heh
    sukew tgok yg ni
    xsempat ag tgok yg muvie

    BalasPadam
  5. yg movie lum tgk lg lh...huhu..

    BalasPadam
  6. joegrimjow: suke gak ye, hehe.. samela x tgok lg yg movie.. nk cari yg pirate, ops..jgn beli cetak rompak ye..he

    zai: samela kte zai..

    BalasPadam

Catat Ulasan