Rokok, syaitan dan dot dot dot

Aku rasa video-video di bawah ini pasti sudah ramai yang tontonnya. Aku saja terbitkannya di blog lepaQ sambil berpiQir agar kita sama-sama berpiQir kembali mesej yang disampaikan. Apa yang hendak ditekankan adalah, Jagalah Kesihatan. Ingat-ingatlah ia suatu nikmat dan juga kita hanyalah peminjam dari-Nya.


pssst: Suatu mesej yang mendalam.



pssst: Untuk video godaan syaitan ini, ada beberapa lagi tetapi dengan isu yang berbeza dan memberikan kesan yang mendalam. Rajin-rajinlah menonton.

Perhatian: Kanak-kanak di bawah 13 tahun memerlukan bimbingan ibubapa ketika menonton video ini.



pssst: Pada awalnya, aku tidak berapa faham iklan ini.

Rokok juga merupakan sumbangan kepada Zionis yang dilaknat Allah.
Membakar rokok tidak sama dengan membakar bendera Israel.

Ulasan

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. menginsafkan. uhuh3.

    terima kasih atas peringatan.

    BalasPadam
  3. Umar Zakir Abd Hamid: haha, yeke camtu. x sume penggiat seni mcm 2 kot. cume x dibagi ruang mungkin. ubahlah persepsi masyarakat dgn kite yg mulekannye. tQ Umar. Salam warahmatullah..

    alone: Alhamdulillah..same2 beringat n beri peringtan

    BalasPadam
  4. aku dlm proses berhenti. tp buat masa ni masih lagi mengisap cuma semakin kurang dari dulu. ada petua sohih utk aku buat x bro?

    BalasPadam
  5. Zariel: cayala sama bro. tp slow2 pon xpe, yg penting azam 2 de. leh cari smoking cessation, g kt farmasi. teruskan perjuangan bro..

    BalasPadam
  6. saya pon dalam proses berhenti.. (hoih,,tipo saja)keh4

    haah,baru menpaham iklan no 3 tut..haih..perosak pemikiran betollah..uhu

    BalasPadam
  7. hlovate87: xpe..awak tipo pon saya caye, hehe

    selamat kembali ke dunia blog, cit uly tepung

    BalasPadam

Catat Ulasan