Bayar tag tertunggak

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Tag ini datangnya dari bro [bukan beruk] Rusdi Abdullah . Maaf lambat sikit. Komputer aku buat masalah pula. Ada 1 lagi tag dari loque , tapi blog dia tidak boleh dilawati. Maaf ya loque .Aku akan buat nanti, jangan risau.

(satu) Do you think you’re hot?
Mesti...yang lain-lain, jangan cemburu

(dua) Upload your favourite picture of you!
Gambar kegemaran aku atau gambar aku yang digemari ramai, wakaka...

(tiga) Why do you like that picture.
Sebab aku 'hot' [kepanasan]

(empat) When is your last time you ate pizza.
Aku tidak pernah menjamahnya

(lima) The last song you listened to?
Laskar Pelangi oleh Nidji, bes..

(enam) What are you doing right now beside this?
Layan 'Plurk' dan 'Facebook'

(tujuh) What name would you prefer beside yours.
ibnmasir

(lapan) People I tag.
Siapa ya? Aku tidak berapa suka nak 'tag' orang. Layan saja.
1. Neo - si gas lengai
2. Ratu Salju beku
3. AfeaZD
4. Loque budak indie, haha
5. Pembaca senyap-senyap [wakaka, koranglah yang tengah baca blog aku ini..]

(lapan) Who is number 1?
Bakal guru yang lengai

(sembilan) Number 3 is having relationship with?
Belom tanya dengan budak AfeaZD. Yang aku pasti ada hubungan kekeluargaan dengan keluarga dia lah.

(sepuluh) Say something about number 5.
Pelbagai, tidak dapat dijelaskan

(sebelas) How about number 4?
Budak indie, boleh buat kawan

(dua belas) Who is number 2?
Guru yang beku kerana dek salju dan sengal [jangan marah, hoho..]

Ulasan

  1. toche2...menjalankan tanggungjawab dengan penuh dedikasi...hehehe...cayalah!!

    BalasPadam
  2. welcome2..hoho..dedikasi ke, hoho..

    BalasPadam
  3. ehem2,...rase ade yg kn benam ngn salji ni...kih3...lalal~

    BalasPadam
  4. ratu salju: ratu salju dtg n ugut aku...tolon..

    BalasPadam

Catat Ulasan