Anak buah

Anak buah? Bile pulak buah de anak nie.. kehkeh, pe aku melalut nie. Sebenarnye nk cite psl anak sulong..ops, anak sedare yg sulong..ye la 1st time jd pakcik @ paman, hehe.. anak sedare aku ni lelaki, name beliau Izzul Firas, 'maknaha'..cari sendiri.. Beliau (mcm Yang Berhormat pulak die ni..) selamat dilahirkan pd 25 Disember 2006 kt Hospital Tg. Karang.



Beliau nie anak kak long aku. Skrg budk ni dh lebih 1 1/2 tahun la, hujung tahun nie genapla 2 tahun. Muke budk nie, awal2 cm iras2 maknye kdg2 dh beso ckit nmpk cm bpknye, yelakan dah 'genetic heritance'..aku ckp kau, kenakalan die xtaula diwarisi dr sape..mmg xleh duk diam la die nie..lg2 kalo de member (sape lg, akule..kehkeh).

Pe2 pon anak buah aku ni, kdg2 pandai buat klako (lg2 die buat gaye org tgh geram, pech perut siot..), kdg2 tue die pandai ajuk pe org wat. Lg 1 yg aku xleh blah, die suke tgk iklan dr tgk cite (pelik aku). Time iklan terpampang di kaca tv, ape lagi mcm tunggul sambil mulot ternganga, kdg2 berjoget2, kahkah..klaka la die nie..

Dahla cite psl die nie. Byk lg yg ak x kongsi lg. Cite byk2 kang, kembang pulak anak buah aku nie. xpe2..entri post akan datang, cite psl aku pulak, kekeke..ok, geng..choww dlu. lepaQ..

Ulasan